شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند
نوشته شده توسط : احسانی
خراسان جنوبی نگین کویر ایران
شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردوس گفت: روزانه بیش از 4 هزار نفر به مجموعه آبگرم معدنی شهرستان فردوس مراجعه و از آب طبیعی آن بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری فارس: شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

 

کاظم شبنم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: آبگرم معدنی شهرستان فردوس از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است که در ایام تعطیلات نوروز پذیرای خیل زیادی از مسافران است.

وی افزود: این آبگرم با قدمتی 200 ساله یکی از جمله آبگرم‌های مطرح کشور است که آب آن نیز از خواص طبیعی بالایی برخوردار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس تصریح کرد: آبگرم معدنی فردوس دارای خواص درمانی وی‍ژه‌ای برای دردهای روماتیسمی و مفاصل و علاوه بر آن از املاح و خواص طبیعی دیگری نیز برخوردار است.

شبنم‌زاده مجموعه آبگرم معدنی، بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) و منطقه نمونه گردشگری باغستان را از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان فردوس برشمرد.

وی یادآور شد: از ابتدای نوروز امسال بیش از 50 هزار نفر مسافر از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فردوس بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس گفت: مجموعه شهر قدیم تون یا فردوس امروزی شامل راسته بازار، مسجد و حمام کوشک، مسجد و حوض انبار سیدی، حمام خیروز، حمام سردشت و مسجد جامع است.

شبنم‌زاده اذعان داشت: مجموعه شهر قدیم تون دارای 32 بنای شاخص است که تاکنون عملیات استحکام‌بخشی این آثار انجام و بیش از شش اثر آن نیز آماده بازدید علاقه‌مندان است.





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: